Τι εννοούμε με τον όρο “υπηρεσία’’;
Πριν ξεκινήσει οποιαδήποτε διαδικασία είναι πολύ σημαντικό να γίνει μια καταγραφή της πραγματικότητας!
Το εργαλείο των προσωπικοτήτων “personas” είναι κρίσιμο για την εξέλιξη ολόκληρη της έρευνας και του σχεδιασμού μιας υπηρεσίας!
Εφόσον έγινε και η λεπτομερής καταγραφή των ορατών και μη ορατών σημείων, οι συμμετέχοντες πέρασαν στην βαθμολόγηση των σημείων και στην επιλογή του σημείου το οποίο χρήζει βελτίωσης! Επόμενο βήμα, λοιπόν, η εύρεση πιθανών λύσεων! Όλες οι λύσεις που παράχθηκαν κατά το brainstorming ιεραρχήθηκαν σε έναν πίνακα αξιολόγησης με βάση τον αντίκτυπο αλλά και την εφαρμοσιμότητα της κάθε ιδέας, ενώ στο τέλος της ημέρας παρουσιάστηκαν τρόποι εύκολης και χαμηλού κόστους εφαρμογής των ιδεών.
Ο κίνδυνος είναι ότι οι άνθρωποι βλέπουν τις καταστάσεις
μόνο από τη δική τους οπτική γωνία.
Με το Service Design μπαίνεις στη θέση του χρήστη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σου!