Πώς στήνω σωστά μια υπηρεσία;
Τι εννοούμε με τον όρο “υπηρεσία’’;
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κρύβεται πίσω από μια επιτυχημένη υπηρεσία;
👉 Ένα φροντιστήριο, ένα εστιατόριο, ένα ξενοδοχείο, ένα e-shop, μια online παραγγελία, ένα σύστημα delivery, ένα γραφείο marketing, αποτελούν παραδείγματα διαφορετικών υπηρεσιών.
To συγκεκριμένο εργαστήριο λαμβάνει υπόψη όλους τους επαγγελματίες που είτε ήδη εμπλέκονται στη διαδικασία μιας υπηρεσίας και επιθυμούν να την βελτιώσουν, είτε ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για τη διαδικασία.
Υπηρεσίες όπως το Netflix έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον μας. Γιατί; Τι διαφορετικό έχει προσφέρει στον θεατή; Πώς μπορούμε να το εντοπίσουμε;
Η εξυπηρέτηση μέσα σε ένα κατάστημα είναι κομμάτι μιας ευρύτερης υπηρεσίας που πρέπει να σχεδιαστεί άρτια, ώστε ο πελάτης να εξυπηρετείται γρήγορα, άμεσα και ευχάριστα.
Για ποιό λόγο επιλέγεις το Α σουπερμάρκετ, έναντι του Β; Τι παραπάνω σου προσφέρει και τι μπορείς να προσφέρεις στον πελάτη σου για να σε επιλέξει έναντι του ανταγωνισμού;
Για ποιό λόγο επιλέγεις να επισκεφτείς στην ίδια καφετέρεια; Υπάρχει κάτι μοναδικό που νιώθεις; Πώς μπορείς να προσφέρεις το ίδιο συναίσθημα στους πελάτες σου;
Τι θα μάθεις στο 2-ήμερο εργαστήριο 5-6 Απριλίου:
Να αντιλαμβάνεσαι ολιστικά την υπηρεσία σου αλλά και να αναγνωρίζεις τα διακριτά μέρη της
Να “μπαίνεις στη θέση” του χρήστη της υπηρεσίας σου και να αναγνωρίζεις τη διάθεση του
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιτυχία της υπηρεσία σου
Πώς να επικοινωνείς σωστά τις παροχές που προσφέρει η υπηρεσία σου
Πώς να οργανώνεις τις ροές εργασίας
Το Πρόγραμμα
Τρίτη 5 Απριλίου
Τετάρτη 6 Απριλίου
18:00-18:30 Ανάλυση των πτυχών της υπηρεσίας (Service Blueprint)
18:30-19:30 Αξιολόγηση ιδεών (Πίνακας αντίκτυπος/εφαρμοσιμότητα)
19:30-20:30 Δοκιμές και βελτιώσεις της υπηρεσίας σας (Prototyping)
20:30-21:00 Θεωρία και κλείσιμο
Γιατί να πάρεις μέρος στο εργαστήριο;
Για να επενδύσεις στον εαυτό σου και στην καριέρα σου
Για να μάθεις πώς να σχεδιάζεις μια αποτελεσματική υπηρεσία που απαντά στις ανάγκες των χρηστών
Για να ζήσεις ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβεις άμεσο feedback
Για να αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, λαμβάνοντας γνώση μέσα σε ένα υποστηρικτικό ψηφιακό(!) περιβάλλον
Για να δικτυωθείς με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσένα
Γιατί να μας εμπιστευτείς;
To Design thinking ως μεθοδολογία επίλυσης προκλήσεων
Οι υπαλλήλοι της φαρμακευτικής εταιρείας ABBVIE εκπαιδευτήκανε στο Design Thinking με σκοπό να βοηθήσουν πρακτικά 2 ΜΚΟ (STEPS-Αθήνα και ΚΜΟΠ-Θεσσαλονίκη) να λύσουν μια βασική πρόκληση που αντιμετωπίζουν.
Βελτιώνοντας την εμπειρία 200.000 επισκεπτών στην 85η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης
Ένα πρόγραμμα Service Design ενός χρόνου, όπου αναθεώρησε την εμπειρία 200.000 επισκεπτών στην έκθεση ΔΕΘ με χρήση εργαλείων όπως persona, user journey, user needs, service blueprint, systemic approach κ.λπ.
Ανάπτυξη Κοινού (Audience development) σε χώρους πολιτισμού
Ένα 2ήμερο εργαστήριο για την ανάπτυξη του κοινού ηλικίας 18-35 (Αudience development) στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, με έμφαση στη δημιουργία συνεργειών και νέων projects.
ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ
Ελπίδα Στραγάλη
Γρηγόρης Ματ.
Αναστασία Δραγώγια
Τιμή εισόδου
60€
/ γενική είσοδος
50€
/ μειωμένη είσοδος
(Φοιτητές, άνεργοι)
Βεβαιώσεις
Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης
Υλικό
Μετά την ολοκλήρωση του εργαστηρίου θα λάβεις υλικό για περαιτέρω ενδυνάμωση