Εσύ ποιος χαρακτήρας είσαι;
👁 Τι είναι;
Θέλετε να δείτε ποιες είναι οι 10 προσωπικότητες της καινοτομίας; Θέλετε να δείτε αν ταυτίζεστε με κάποια από αυτές; Τότε το συγκεκριμένο βιβλίο είναι για εσάς!
✔️ Πώς σας βοηθάει;
Αυτός ο οδηγός αποτελεί μια πολύ καλή αφορμή για να σκεφτείτε εκτός των ορίων που είχατε συνηθίσει! Με απλά, περιγραφικά παραδείγματα και ιστορίες σας ταξιδεύει στον κόσμο της καινοτομίας και του πρωτοποριακού τρόπου σκέψης της IDEO.
✏️ Πώς να το χρησιμοποιήσετε;
Το βιβλίο διατίθεται σε μια λογική τιμή και υπάρχει μια μικρή ανασκόπηση online. Προτείνουμε να διαβάσετε πρώτα τα περιεχόμενα και να εστιάσετε στα σημεία ενδιαφέροντών σας.
🕒 Προτεινόμενη διάρκεια από την ομάδα μας:
Λίγα λόγια για το βιβλίο:
Πλέον η αλλαγή τρόπου σκέψης είναι επιτακτική στις επιχειρήσεις για την επίτευξης της καινοτομίας. Το βιβλίο λειτουργεί ως οδηγός και επιτρέπει στα άτομα να “βγαίνουν έξω” από τον εαυτό τους και να θέσουν ερωτήσεις και ανησυχίες που απογειώνουν οποιοδήποτε νέο έργο ή ιδέα. Τίποτα δεν είναι πιο ισχυρό στην άμβλυνση της καινοτομίας, όπως το βιβλίο «The Ten Faces of Innovation».
Με τα χρόνια, ο Τομ Κέλλεϋ (Tom Kelley) έχει παρατηρήσει έναν αριθμό ρόλων που μπορούν να διαδραματίσουν οι άνθρωποι σε έναν οργανισμό για να προωθήσουν την καινοτομία και τις νέες ιδέες, προσφέροντας παράλληλα έναν αποτελεσματικό τρόπο αντιμετώπισης όλων αυτών που κριτικάρουν και μειώνουν κάθε νέα ιδέα. Μεταξύ αυτών των προσεγγίσεων είναι ο «Aνθρωπολόγος», ο άνθρωπος που πηγαίνει στο πεδίο για να δει πώς οι πελάτες χρησιμοποιούν και ανταποκρίνονται στα προϊόντα, ώστε να βρει νέες καινοτομίες. Από την άλλη πλευρά, υπάρχει ο «Cross-Pollinator», πρακτικά στα ελληνικά θα τον ονομάζαμε « ο Επικoνιαστής». Αυτός ο τύπος ανθρώπου αναμιγνύει και ταιριάζει μεταξύ τους ιδέες, ευρέως διαφορετικούς ανθρώπους και τεχνολογίες με σκοπό τη δημιουργία νέων ιδεών που μπορούν να οδηγήσουν την ανάπτυξη. Τέλος, υπάρχει ο «αγωνιστής δρόμου μετ’ εμπόδιων» (Hurdler), ο οποίος αναζητά αμέσως τρόπους για να ξεπεράσει τα όρια και τις προκλήσεις σε κάθε κατάσταση.
Γεμάτοι με ιστορίες για το πώς οι εταιρείες όπως η Kraft, η Samsung και η Procter & Gamble έχουν ενσωματώσει την ιδέα της IDEO για να μεταμορφώσουν την εμπειρία των πελατών, το συγκεκριμένο βιβλίο οι 10 χαρακτήρες της καινοτομίας (The Ten Faces of Innovation) είναι ένας εξαιρετικός οδηγός για την καλλιέργεια και τη διατήρηση μιας κουλτούρας συνεχούς καινοτομίας και ανανέωσης.
👉 Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το βιβλίο και για τον συγγραφέα.