fbpx

3+1 τρόποι να προωθήσεις τον επαγγελματικό σου εαυτό!

Ως among οραματιζόμαστε έναν κόσμο με ικανούς επαγγελματίες που εφαρμόζουν την καινοτομία στην καθημερινότητα τους. Για αυτό, σε αυτό το άρθρο συγκεντρώσαμε 4 τρόπους που μπορούν σήμερα να σε βοηθήσουν πρακτικά να αναδείξεις την καλύτερή σου επαγγελματική πλευρά!

Market yourself, market your uniqueness, market what you stand for.

Ας δούμε πώς να κάνεις market τον εαυτό σου

1.Να έχεις έτοιμο ένα elevator pitch

To Elevator Pitch είναι μια σύντομη (30 δευτερόλεπτα έως 3 λεπτά) περιγραφή που αφορά το ποιος/α είσαι, τι θέλεις να κάνεις στην καριέρα σου και τα δυνατά σου σημεία, ώστε να αναδείξεις τι μπορείς να προσφέρεις εσύ ως επαγγελματίας. Όσο πιο συνοπτικά, αλλά ουσιαστικά μπορείς να το κάνεις, τόσο το καλύτερο! Εννοείται πως ανάλογα με την περίπτωση μπορεί το pitch σου να διαφέρει λίγο, αλλά η βάση του θα παραμένει ίδια.

💡Γιατί “elevator” pitch;

Η όλη ιδέα ξεκίνησε στην Αμερική, όπου οι επισκέπτες των συνεδρίων κατέβαιναν από τον π.χ. 300ο όροφο στο ισόγειο για να φύγουν από το event! Έτσι σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα, μέχρι να κατέβει ο ανελκυστήρας (elevator) έπρεπε να εξηγήσουν στον χρηματοδότη την ιδέα τους. Και όχι απλά να εξηγήσουν τι κάνουν, αλλά να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του για να συνεχίσουν μια πιθανή συζήτηση κάπου αλλού.

👉 Ξεκίνα σήμερα να ετοιμάζεις το elevator pitch σου!

Αν θέλεις να εμπλουτίσεις τα digital skills κάνε εγγραφή στο newletter μας και θα σου στείλουμε όταν ανακοινωθούν οι νέες ημερομηνίες των εργαστηρίων μας. Επίσης, σου στέλνουμε χρήσιμο υλικό κάθε μήνα!

2. Networking

Όλοι έχουμε ακούσει τη φράση “It’s not what you know, it’s who you know” και ενώ το τι γνωρίζεις είναι εξαιρετικά σημαντικό στην εύρευση εργασίας, ο κοινωνικός σου κύκλος μπορεί να σου ανοίξει πολλές πόρτες. Δεν πρέπει όμως μόνο να παίρνεις από το δίκτυό σου, πρέπει και να δίνεις. Τι έχεις εσύ να προσφέρεις στον κύκλο σου; Βοηθώντας εκείνους γύρω σου θα επωφελήσει και εσένα στο μέλλον.

👉 Βάλε στο πρόγραμμά σου να βοηθήσεις 2 γνωστούς σου στον κλάδο σου!

networking

3. Ανέδειξε τον χαρακτήρα σου!

personality

70% των εργοδοτών θεωρεί ότι η προσωπικότητα ενός υποψηφίου είναι μεταξύ των τριών κορυφαίων παραγόντων για να αποφασίσουν εάν συνεχίσουν σε μια προσφορά εργασίας. Είναι σημαντικό να συμπεριφέρεστε επαγγελματικά, φυσικά, αλλά είναι επίσης σημαντικό να δείξετε την προσωπικότητά σας. Οι εργοδότες θέλουν να γνωρίζουν ότι είστε κατάλληλοι για μια θέση, αλλά θέλουν επίσης να ξέρουν πόσο καλά θα ταιριάζετε με την εταιρική κουλτούρα. Είναι οι άνθρωποι με τους οποίους θα περνάς πολύ χρόνο μαζί τους καθημερινά.

👉 Ξεκίνα να σχολιάζεις και να δημοσιεύεις υλικό για τον κλάδο που σε ενδιαφέρει!

4. Social sites

Μέσω του διαδικτύου μπορείς πλέον να δημιουργήσεις ακριβώς την εικόνα που θέλεις και να προωθήσεις τον εαυτό σου με τον δικό σου τρόπο! Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης όπως το LinkedIn σου προσφέρουν άμεσα και προσβάσιμα κανάλια επικοινωνίας μέσω των οποίων μπορείς να δικτυωθείς και να ανακαλύψεις νέες ευκαιρίες. Βάλε μπροστά αυτά που θεωρείς πιο σημαντικά και δελεαστικά απο την επαγγελματική σου εμπειρία και τις δεξιότητές σου ώστε να αυξήσεις τις πιθανότητές σου να προσελκύσεις πιθανούς εργοδότες.

👉 Έχεις προσθέσει στο Linkedin τα skills σου; Αν όχι είναι η κατάλληλη στιγμή

john-schnobrich-FlPc9_VocJ4-unsplash

Ανακάλυψε μηνιαίες ευκαιρίες και σύγχρονες μεθοδολογίες για την εξέλιξή σου!