Ψάχνετε τρόπους να κάνετε πιο αποτελεσματική τη δουλειά σας;
Σας παρουσιάζουμε 5 ψηφιακά επαγγελματικά εργαλεία, με τα οποία μπορείτε να στήσετε ένα σωστό project και να διευκολύνετε την ψηφιακή συνεργασία με τους συναδέλφους σας! Ας ξεκινήσομε:
1. ASANA
To Asana είναι ένα εργαλείο που έχει σχεδιαστεί για να βοηθάει ομάδες ατόμων να οργανώνουν, να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται τα projects τους. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα εργαλείο διαχείρισης έργων που σας επιτρέπει να αναθέτετε εργασίες, να καθορίζετε προθεσμίες εργασιών, να επισυνάπτεται σημαντικά αρχεία και να ανταλλάσετε μηνύματα. Ειδικά στη παρούσα χρονική περίοδο που διανύουμε, κατά την οποία ο μεγαλύτερος όγκος των δραστηριοτήτων έχει μεταφερθεί στο ψηφιακό κόσμο, ένα τέτοιο εργαλείο σίγουρα θα σας βοηθήσει στην οργάνωση της ομάδας σας.
Η δωρεάν έκδοση σας παρέχει αρκετά ικανοποιητικές δυνατότητες, αλλά εάν το επιθυμείτε μπορείτε να επιλέξετε και τις πιο εξειδικευμένες λειτουργίες στην έκδοση επί πληρωμή.
2. Getscope
Το Getscope είναι ένα εργαλείο επισκόπησης και σχεδιασμού έργων, το οποίο σας επιτρέπει να καθορίζετε τη μεθοδολογία που ταιριάζει καλύτερα στο project και στην ομάδα σας. Μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα στις μεθοδολογίες Kanban, Scrum ή Waterfall. Για να δουλέψετε αποτελεσματικά από το σπίτι, χρειάζεστε απλά εργαλεία. Οποιοδήποτε project καν αν έχετε το Getscope, θα σας βοηθήσει να τo διαχειριστείτε μέσα από μια εύκολη πλατφόρμα που σας προσφέρει λειτουργίες όπως Gantt charts κ.ά. Μπορείτε να επιλέξετε είτε μία από τις δύο δωρεάν εκδόσεις που διατίθενται για μαθητές και επαγγελματίες (οι οποίες παρέχουν αρκετές λειτουργίες) είτε την επί πληρωμής έκδοση.
Το Slack είναι μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων που βασίζεται στην ύπαρξη θεματικών καναλιών, ώστε να κατηγοριοποιείτε τις συζητήσεις σας. Με το Slack, μπορείτε να συνεργαστείτε πιο αποτελεσματικά με την ομάδα σας, να συνδέσετε όλα τα εργαλεία και τις υπηρεσίες λογισμικού σας και να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να κάνετε τις εργασίες σας πιο αποτελεσματικά – όλα μέσα σε ένα ασφαλές, επιχειρηματικό περιβάλλον.
Ιδίως, στις μέρες μας με την έντονη τηλεργασία, ένα τέτοιου είδους εργαλείο θα σας βοηθήσει στον άμεσο συντονισμό της ομάδας σας χωρίς την αποστολή μηνυμάτων στα social media.
4. Clockify
Το Clockify είναι μια απλή εφαρμογή παρακολούθησης του χρόνου των εργασιών σας που επιτρέπει σε εσάς και την ομάδα σας να ελέγχετε τις ώρες εργασίας σε διάφορα έργα. Πρόκειται για ένα χρηστικό, δωρεάν εργαλείο διαχείρισης χρόνου με τη δυνατότητα ταυτόχρονης επεξεργασίας με απεριόριστους χρήστες, το οποίο σας βοηθά να καθορίζετε την διάρκεια των εργασιών σας, να παρακολουθείτε την παραγωγικότητα της ομάδας και τις τρέχουσες δραστηριότητες που υλοποιούνται την εκάστοτε χρονική περίοδο.
5. Spark
Το Spark είναι ένα έξυπνο εργαλείο διαχείρισης των email σας, το οποίο συλλέγει και κατηγοριοποιεί αυτόματα email από κάθε λογαριασμό σας. Σας επιτρέπει επίσης να δώσετε προτεραιότητα στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν μεγαλύτερη σημασία, να τα φιλτράρετε και να προγραμματίσετε να απαντηθούν αργότερα όσα δεν επείγουν. Το συγκεκριμένο εργαλείο, θα σας λύσει τα χέρια όσον αφορά τη διαχείριση των ηλεκτρονικών μηνυμάτων σας στην ψηφιακή εργασία, εαν βομβαρδίζεστε από πληθώρα ηλεκτρονικών μηνυμάτων που πρέπει να απαντηθούν.