fbpx

CASE STUDY

Εκπαιδεύοντας 300+ επαγγελματίες στη διαχείριση 200.000 επισκεπτών της 10ήμερης έκθεσης ΔΕΘ

Κάθε χρόνο εκπαιδεύουμε με τον δικό μας διαδραστικό τρόπο, το εποχικό προσωπικό της ΔΕΘ σε σύγχρονες δεξιότητες, ώστε να ανταποκριθεί καλύτερα στις σύγχρονες εκθεσιακές ανάγκες.

Ως οργανισμός καινοτομίας among είμαστε πολύ περήφανοι/ ες για τη συνεργασία μας με τη ΔΕΘ-HELEXPO. Από το 2017, αναλαμβάνουμε κάθε χρόνο την εκπαίδευση των 300+ εργαζομένων εποχικού προσωπικού κατά τη διάρκεια της ετήσιας έκθεσης Σεπτεμβρίου που υποδέχεται 200.000+ επισκέπτες.

Με την καθοδήγηση των στελεχών της εταιρείας, σχεδιάζουμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρέχει στο εποχικό προσωπικό της ΔΕΘ τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για την επιτυχή διεξαγωγή της έκθεσης. Στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι το εποχικό προσωπικό είναι καλά προετοιμασμένο για να χειριστεί οποιαδήποτε κατάσταση μπορεί να προκύψει κατά τη διάρκεια της έκθεσης.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο εκπαίδευσης που καλύπτει την επικοινωνία, τη συνεργασία, την εξυπηρέτηση του κοινού και την επίλυση προβλημάτων και κρίσεων. Παρέχονται επίσης πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες ασφαλείας, τα πρωτόκολλα έκτακτης ανάγκης και την επίλυση συγκρούσεων.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπαίδευσης, τα στελέχη της εταιρείας παρέχουν καθοδήγηση διασφαλίζοντας ότι το εποχικό προσωπικό λαμβάνει ολοκληρωμένες οδηγίες.

Η εκπαίδευση διαρκεί 10 ώρες και η ομάδα των ειδικών μας συνεργάζεται στενά με τη ΔΕΘ-HELEXPO για να προσαρμόσει το πρόγραμμα σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της κάθε χρονιάς.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρέχει στο εποχικό προσωπικό την ευκαιρία να αποκτήσει πολύτιμη πρακτική εμπειρία.

300+ εκπαιδευόμενοι κάθε χρόνο
10 ώρες εκπαίδευσης
Μια εκπαίδευση από το 2017