fbpx

CASE STUDY

Πώς προσφέρω σαν εθελοντής εν μέσω πανδημίας; Ένα Design Sprint για την προσαρμογή σε ψηφιακό περιβάλλον

Ένα ”sprint” εργαστήριο όπου βελτιστοποιήσαμε μαζί με την ethelon και 60 συμμετέχοντες την εμπειρία του εθελοντή όταν προσφέρει τις υπηρεσίες του ψηφιακά

Οι νέες ψηφιακές συνθήκες έχουν επηρεάσει όλους τους τομείς της ζωής μας, ακόμα και το πώς προσφέρουμε σαν εθελοντές στους γύρω μας. Το εργαστήριο “Design Spring στον ψηφιακό εθελοντισμό” αναζήτησε λύσεις που διευκολύνουν οργανισμούς που συνεργάζονται με εθελοντές να διαχειρίζονται καλύτερα την ψηφιακή προσφορά. Βασισμένοι στο παράδειγμα του οργανισμού Ethelon, συμμετείχαμε στην εκδήλωση ethelon Days για να ανασχεδιάσουμε τον ψηφιακό εθελοντισμό στην Ελλάδα.

Με επίκεντρο την μεθοδολογία Design Thinking, μια ολιστική προσέγγιση προβλημάτων με σκοπό την εύρεση βιώσιμων, εφαρμόσιμων λύσεων, σχεδιάσαμε ένα εργαστήριο σε 3 άξονες:
1) Οι συμμετέχοντες εξέτασαν το προφίλ (persona) δύο χαρακτηριστικών εθελοντών της Ethelon.
2) Μελετήσαμε τα βήματα (user journey) που οι δύο εθελοντές ακολουθούν όταν προσφέρουν τον χρόνο τους μέσω της Ethelon (Από την πρώτη ενημέρωση του πόστου τους μέχρι την τελική αξιολόγησή τους μετά την προσφορά).
3) Εντοπίσαμε πιθανά προβλήματα κατά τη διάρκεια της προσφοράς και προτείναμε συγκεκριμένες λύσεις (ideation) που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα στον ψηφιακό κόσμο.

60 συμμετέχοντες
10 πόλεις
3 ώρες

Στο εργαστήριο μας συμμετείχαν εθελοντές από 10+ πόλεις της Ελλάδας δείχνοντας έμπρακτα την αγάπη τους για τον εθελοντισμό και την ανησυχία τους για το πώς μπορούν να συνεχίσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους παρά τις αντίξοες συνθήκες της πανδημίας. Με τη δύναμη της τεχνολογίας, οι συμμετέχοντες μπόρεσαν να συνομιλήσουν με άτομα που διαφορετικά δε θα είχαν γνωρίσει, να δουλέψουν μαζί σε μικρές ομάδες και να παράξουν πολύτιμα αποτελέσματα για την εθελοντική προσφορά στον ψηφιακό κόσμο.