fbpx

CASE STUDY

Ανασχεδιάζοντας μια από τις υπηρεσίες του περιοδικού ΣΧΕΔΙΑ

Μια ανθρωποκεντρική έρευνα που οδήγησε στον σχεδιασμό μιας αποτελεσματικής υπηρεσίας διανομής του περιοδικού ΣΧΕΔΙΑ

Σε συνεργασία με τη οργάνωση Διογένης, μελετήσαμε τη τη διαδικασία διανομής του περιοδικού δρόμου «σχεδία». Στόχος ήταν η απλή απεικόνιση των βημάτων της διαδικασίας διανομής, με σκοπό την βελτίωση της διαδικασίας.

Ξεκινώντας από την κατανόηση της οργάνωσης που εκδίδει το περιοδικό, στη συνέχεια μελετήσαμε τη διαδικασία διαμονής από τους ίδιους τους πωλητές. Τέλος, ερευνήσαμε και τη διαδικασία αγοράς του περιοδικού. Χρησιμοποιήσαμε συμμετοχικές (π.χ. ερωτηματολόγια) και μη συμμετοχικές μεθόδους (π.χ. δευτερογενής έρευνα) με σκοπό τη σφαιρική κατανόηση. Ως προς τη μεθοδολογία, πραγματοποιήθηκε μία σειρά τηλεφωνικών συνεντεύξεων και μοιράστηκαν ερωτηματολόγια σε όλη την ομάδα της Διογένης ΜΚΟ, ενώ μελετήθηκαν και στοιχεία από προηγούμενες έρευνες για τη Σχεδία. Συγκεκριμένα:
α) Χαρτογραφήσαμε και οπτικοποιήσαμε τα βήματα του περιοδικού δρόμου «σχεδία»
β) Ιχνηλατήσαμε τις ανάγκες των 3 εμπλεκόμενων μερών (πωλητές, αναγνώστες και Διογένης ΜΚΟ)
γ) Συντάξαμε μία τελική αναφορά με προτάσεις που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην εσωτερική λειτουργία του οργανισμού αλλά και ως παράδειγμα καλής πρακτικής, βοηθώντας και άλλες οργανώσεις να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους

Η Διογένης ΜΚΟ προσπαθεί μέσα από τις δράσεις της να ενεργοποιήσει, ενδυναμώσει, εκπαιδεύσει και ιδανικά να δημιουργήσει προοπτικές απασχόλησης σε συνανθρώπους μας που βιώνουν τη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό.

130+ πωλητές ετησίως
3 μήνες συστημικής ανάλυσης
Ένα νέο μοντέλο