fbpx

CASE STUDY

Πώς είναι μια συμπεριληπτική εξυπηρέτηση πολιτών στον Δήμο Θεσσαλονίκης;

Εκπαιδεύσαμε 24 εργαζομένους από 19 τμήματα του Δήμου Θεσσαλονίκης σε μια πιο συμπεριληπτική εξυπηρέτηση πολιτών

Στο among πιστεύουμε στη δύναμη της βιωματικής μάθησης και για τον λόγο αυτόν, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε ένα διαδραστικό εργαστήριο με 24 εργαζομένους του Δήμου Θεσσαλονίκης. Με την βοήθεια εξειδικευμένων εκπαιδευτών παρουσιάσαμε καλές πρακτικές σχετικά με τον τρόπο εξυπηρέτησης. 

Την υλοποίηση υποστήριξαν το πρόγραμμα Humanity in Action, το γραφείο αστικής ανθεκτικότητας Resilient Thessaloniki, ο Οργανισμός SMIYL (Sign Me In Your Life) και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών.

Η συγκεκριμένη προσπάθεια λειτούργησε πολλαπλασιαστικά, καθώς δόθηκε μια διαφορετική και πιο ολιστική προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πολιτών. Για εμάς, η δημιουργία πιο αποτελεσματικών υπηρεσιών για όλους, δημιουργεί μια πιο δίκαιη κοινωνία.

24 συμμετέχοντες
5 ώρες
19 τμήματα