fbpx

CASE STUDY

Design Sprint ανάπτυξης κοινού (Audience development) στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Θεσσαλονίκης

Νέοι επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης ενισχύουν το πλάνο ανάπτυξης κοινού ενός φορέα πολιτισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης

Ένα 2ήμερο εργαστήριο για την ανάπτυξη του κοινού ηλικίας 18-35 (Αudience development) στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, με έμφαση στη δημιουργία νέων συνεργειών και projects. Ένα από τα πρώτα μας εργαστήρια το 2016 σχεδιάστηκε με σκοπό να ακούσουμε το κοινό που επισκέπτεται το Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο, το κοινό που θα ήθελαν οι εργαζόμενοι να το επισκέπτεται και το κοινό που δεν το γνωρίζει καν, με έμφαση στους νέους 18-35 χρονών. 

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου μια ομάδα 17 επαγγελματιών και φοιτητών χρησιμοποίησε εργαλεία όπως τον χάρτη της εμπειρίας του χρήστη (User Journey Map) για να ερευνήσει τις ανάγκες του επισκέπτη, συνομίλησε με τους εργαζόμενους και γνώρισε καλύτερα τις ανάγκες του χώρου. Το εργαστήριο ολοκληρώθηκε με τον σχεδιασμό ιδεών για την προσέγγιση νέου κοινού, όπου και παραδόθηκαν στους εργαζόμενους για περαιτέρω αξιοποίηση.

Αφοσιωμένοι ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο, νέοι επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης επένδυσαν τον χρόνο τους και προσέφεραν τη γνώση τους για να δημιουργήσουν τη νέα στρατηγική κοινού για το Πνευματικό Κέντρο Βαφοπούλειο. Η μοναδικότητα της συγκεκριμένης δράσης ήταν η αρμονική συνεργασία εργαζομένων, συμμετεχόντων και της ομάδας μας, κάτι που μας έδωσε χρήσιμο υλικό για την εξέλιξη των δράσεων μας. Παράλληλα οι εργαζόμενοι στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο είδαν έναν συμμετοχικό τρόπο δημιουργίας ιδεών, με έμφαση στον επισκέπτη και στις ανάγκες του.

Το Design Sprint υλοποιήθηκε με την υποστήριξη του προγράμματος START – Create Cultural Change του Ιδρύματος Robert Bosch (Robert Bosch Stiftung) σε συνεργασία με το Goethe-Institut Thessaloniki και τη μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα Ομοσπονδιακή Ένωση Κοινωνικοπολιτιστικών Κέντρων (Bundesvereinigung Soziokultureller Zentren e.V.).

17 συμμετέχοντες
20 ώρες
3 μέντορες