Εργαστήριο ”Συνεπικοινωνώ” μεταξύ υπαλλήλων του Δήμου Θεσσαλονίκης και εκπροσώπων της κοινωνίας των πολιτών
Πώς προσπερνάμε τα εμπόδια επικοινωνίας με εκπροσώπους του Δήμου, όταν η κοινωνία των πολιτών προσπαθεί να διοργανώσει μια δράση;
Τι ήταν αυτό;
Ένα διαδραστικό εργαστήριο προσκάλεσε τους υπαλλήλους του Δήμου και των ενεργών πολιτών της Θεσσαλονίκης να αλληλεπιδράσουν και να μοιραστούν γνώσεις στον τομέα των εργαλείων επικοινωνίας.
40 συμμετέχοντες από διάφορους τομείς
1 αποτέλεσμα
8 ώρες
Μεθοδολογία
Σε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης και μια ομάδα ενεργών πολιτών διοργανώσαμε ένα ολοήμερο εργαστήριο και συζητήσαμε τρόπους με τους οποίους τα δύο μέλη α) Δήμος και β) Κοινωνία των Πολιτών θα μπορούσαν να συνεργαστούν για τη διεύρυνση των πρωτοβουλιών του Δήμου, αλλά και των δραστηριοτήτων της Κοινωνίας των Πολιτών. Στη Θεσσαλονίκη, οι ομάδες πολιτών αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και οργανώνουν δράσεις που βελτιώνουν τις συνθήκες διαβίωσης στην πόλη, εμπνέουν συνοχή στις κοινότητές τους, διεκδικούν τον δημόσιο χώρο για ακτιβιστές και πολιτιστικές εκδηλώσεις. Για τον λόγο αυτό, η αποτελεσματική επικοινωνία των δύο μελών θα διευκολύνει τις κοινωνικές δράσεις και θα φέρει πιο γρήγορα θετικά αποτελέσματα.
Αντίκτυπος
Πώς μπορεί η δράση της κοινωνίας των πολιτών να προκαλέσει τη συμμετοχή ακόμη περισσότερων πολιτών; Πώς θα αναπτυχθεί η αποτελεσματική επικοινωνία μέσω του Δήμου για να ενημερώσει όλους τους πολίτες για τις δράσεις που πραγματοποιούνται στην πόλη για να τους υποστηρίξει ουσιαστικά με τη συμμετοχή τους; Ποιες διαδικασίες και χρονοδιαγράμματα πρέπει να ακολουθούνται για την εύρυθμη λειτουργία μιας καμπάνιας επικοινωνίας, χρησιμοποιώντας τα μέσα που διαθέτει ο Δήμος; Αυτό το εργαστήριο συγκέντρωσε για πρώτη φορά ενεργούς πολίτες και υπαλλήλους του Δήμου Θεσσαλονίκης, έδωσε χρήσιμες απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα και απελευθέρωσε τη δυναμική και των δύο πλευρών προς όφελος όλων των πολιτών του Δήμου.